pátek 27. května 2016

Piercing - umělecký záměr

Jestli grafik reklamní agentury, která tvořila tuto reklamu, ji navrhoval s uměleckým záměrem percingu nebo jestli je to jen vtipná shoda okolností, je těžké rozlousknout.
V praxi to často chodí tak, že grafik něco navrhne a někdo jiný z agentury nebo i úplně jiná firma pak projekt realizuje. Něco ve smyslu - hlava neví co dělá pata. A nebo to mohl být záměrný "tajný" fórek mistra grafika, kterej modelku umístil přesně tam, kam jí umístil. Pak samozřejmě alibisticky může tvrdit, že on udělal pěknou reklamu a to, že ji někdo pokazil přimontováním, už není jeho starost. Ale třeba si vklidu kolem té reklamy u autobusového nádraží v Písku chodí a každý den se nad tou kráskou pousmívá, jak jí pěkně vyšperkoval :)
Takového maličkosti by se měli řešit dopředu, třeba i při navrhování designů na snowboard nebo lyže, aby se pak zákazník nedivil, že si koupil výrobek kvůli obrázku, který je pak schovaný pod vázáním.